Зв'язатися

Вимірювання округлості залізничних коліс

Модуль OOR HBK, що встановлюється на колії, вимірює відхилення округлості залізничних коліс від їх ідеальної круглої форми. Ці відхилення можуть суттєво впливати на продуктивність, збільшувати знос і знижувати загальну ефективність, впливаючи як на рух поїздів, так і на стан колії.

Anwit

Навіщо вимірювати неокруглість коліс (OOR)?

Неокруглість - у вигляді плоских ділянок, полігональності та ексцентриситету - безпосередньо впливає на критичні фактори, включаючи вібрацію, знос і динаміку контакту колеса з рейкою в цілому. Будь-які відхилення від ідеальної круглості колеса можуть призвести до збоїв в роботі, підвищеного пошкодження і передчасного зносу деталей.

Вимірювання OOR дозволяє власникам і операторам поїздів та залізничної інфраструктури дотримуватися суворих допусків і гарантувати, що деталі функціонують відповідно до призначення. Це запобігає поломкам і оптимізує ефективність та надійність залізничної системи.

Точні вимірювання для залізничної галузі

Рішення OOR від HBK вимірює округлість коліс поїздів, визначаючи та кількісно оцінюючи проблеми та запобігаючи майбутнім проблемам поїздів та колій.

Моніторинг ранніх ознак відхилення означає, що інженери завжди можуть бути готові до профілактичного технічного обслуговування, уникаючи більших пошкоджень і пов'язаних з ними проблем в роботі поїздів.

Доступний як окрема система або як частина більш широкої системи ARGOS® Wayside, наш модуль OOR застосовується для всіх типів залізничного руху, від вантажних поїздів до високошвидкісних поїздів, метрополітену і трамваїв.

Anwit

Профілактичне технічне обслуговування

Моніторинг ранніх ознак відхилень запобігає подальшому пошкодженню коліс поїзда, дозволяючи проводити профілактичне обслуговування для підвищення продуктивності, безпеки та довговічності.

Anwit

Підвищена економічна ефективність

Покращені вимірювання OOR запобігають поломкам та експлуатаційним збоям, заощаджуючи витрати на реактивне обслуговування та заміну.

Anwit

Проста в установці конструкція

Для максимальної гнучкості наш модуль OOR може бути встановлений як окрема система або як частина більшої системи ARGOS®. Датчики легко встановлюються за допомогою затискних пристроїв для рейок.

Модуль OOR від HBK

Модуль ARGOS® OOR, легко встановлюваний за допомогою затискного пристрою, вимірює відхилення від ідеальної круглої форми колеса з неперевершеною точністю.

Модуль вимірює всю окружність колеса, де воно безпосередньо контактує з залізничною колією, реєструючи, коли воно перевищує певні межі або пороги.

Датчики, встановлені на узбіччі, забезпечують вимірювання щонайменше двох відхилень для кожного колеса, збираючи достатню кількість даних для забезпечення точності, а також для більш надійного виявлення та підтвердження будь-якої ненормальної поведінки.


  • Вимірювання при швидкості поїзда в діапазоні від 50 до 250 км/год.
  • Роздільна здатність: 0,01 мм; повторюваність вимірювань 0,05 мм як функція тренду, 0,1 мм як індивідуальне вимірювання
  • Площина зони вимірювання: 30 мм або більше
  • Порядок полігонізації: Від 2-го до 32-го
  • Може комбінуватися з модулями ARGOS® WIM і RBM Straight (або з PROFIL для автономного модуля OOR)

Зв’яжіться з нашою командою інженерів для безкоштовного аналізу ваших потреб.

Anwit

Що таке ARGOS®?

Системи ARGOS® надають точні дані для оптимізації стратегій технічного обслуговування ваших систем вимірювання швидкості руху поїздів (WTMS). Їх модульна конструкція дозволяє легко обладнати один або кілька модулів в одній системі, забезпечуючи економічно ефективну експлуатацію та довговічність парку.