Зв'язатися

Випробування на удар і падіння

Під час проведення ударних випробувань корисне навантаження, наприклад, телевізори, швидко переміщаються протягом короткого проміжку часу з прискоренням до 100 g або швидкістю 11 м/с, що доволяє змоделювати удар, наїзд автомобіля на вибоїну або падіння телевізора під час транспортування.

Anwit

Під час проведення ударних випробувань корисні навантаження, такі як телевізори, автозапчастини або побутова техніка, піддаються швидкому переміщенню протягом короткого періоду часу зі швидкістю 100 g або 11 м/с, що дозволяє імітувати наїзд автомобіля на вибоїну або падіння телевізора під час транспортування.

Виробники автомобільної техніки, військові та комерційні компанії мають стандарти для проведення ударних випробувань. До них відносяться SAE J1455 для випробувань на удар і падіння транспортних засобів і компонентів, IEC 60068-2-27, IEC 60068-2-29 і IEC 60068-2-31 для класичних випробувань на удар, зіткнення і падіння комерційних виробів, а також MIL-STD-810 для класичних випробувань на удар і аналізу спектру реакції на удар (SRS) військових систем. Можливість зберігати і повторно використовувати стандартизовані профілі випробувань через програмне забезпечення контролера підтримує просте виконання випробувань.


Системне рішення

Anwit

Для ударних випробувань ми пропонуємо систему на основі вібсостенда ередньої сили V8 з повітряним охолодженням з найкращим в галузі переміщенням 63,5 мм (2,5 дюйма) і піковою швидкістю 1,8 м/с (70,9 дюйма/с). Керує цим інтуїтивно зрозумілий контролер LASERUSB, чиє програмне забезпечення для ударних випробувань забезпечує швидкий і точний запис і аналіз результатів ударних випробувань. Для більш досконалого аналізу удару, BK Connect Shock Response Analysis обчислює SRS від перехідних процесів у часовій області, для того, щоб визначити потенціал пошкодження від перехідних подій.