Зв'язатися

Моніторинг пантографів та контактних ліній

Забезпечте безпечне, надійне та ефективне залізничне сполучення за допомогою безперервного пантографічного моніторингу контактної лінії. Встановіть оптичні датчики на свої поїзди, щоб оптимізувати експлуатацію та технічне обслуговування.

Anwit

Чому важливе вимірювання контактної сили?

Моніторинг зусиль і прискорень під високою напругою в конструкціях пантографів знижує ризик пошкодження контактної мережі залізничних мереж. Надійна система пантографічного моніторингу надає цінну інформацію про стан контактної мережі в поєднанні з положенням поїздів уздовж колії.

Типові застосування

Прогнозоване технічне обслуговування

24/7 моніторинг за допомогою регулярних поїздів

Ми вирішуємо критичну проблему серйозних пошкоджень залізничної інфраструктури, які залишаються невиявленими та невиправленими. Це часто відбувається через брак інформації про фактичний стан інфраструктури та неналежне планове технічне обслуговування. Впроваджуючи прогнозоване та планове технічне обслуговування, ми можемо оптимізувати вплив та витрати порівняно з періодичним технічним обслуговуванням. Пошкоджена інфраструктура впливає на різні зацікавлені сторони: власники стикаються з вищими витратами на ремонт, оператори стикаються з деградацією рухомого складу, а користувачі страждають від скасованих або затриманих поїздів.


Активне керування пантографом

Оптимізований контакт з приводними пантографами

Безперервне визначення контактного зусилля надає важливу інформацію для роботи пантографа з електроприводом, особливо у високошвидкісних системах. Приводні пантографи використовують гідравлічні приводи для регулювання отвору пантографа, оптимізуючи контакт між смугами і контактною мережею, забезпечуючи при цьому ефективну конструкцію пантографа.


Відповідність та випробування

Відповідає стандарту EN 50317

EN 50317 – це європейський стандарт, який визначає функціональні вимоги до вихідних даних і точності вимірювань, пов’язаних з динамічною взаємодією між пантографами і контактною мережею. Він відіграє вирішальну роль у підтримці безпечної та ефективної роботи залізничних систем. Система моніторингу пантографів та повітряних ліній електропередач HBK відповідає стандарту EN 50317, що робить її придатною для тестування та омологації пантографів.



Anwit

Комплексне рішення

Один постачальник для всіх ваших потреб, від датчика до програмного забезпечення.

Anwit

Безпечне використання

Повністю пасивне рішення, яке безпечно працює в умовах високої напруги.

Anwit

Зниження витрат

Запобігайте непотрібному технічному обслуговуванню та перериванню руху для перевірки.

Anwit

Інтеграція в транспортний засіб

Визначайте протяжність, місце і частоту пошкоджень шляхом синхронізації з сигналами шини транспортного засобу і GPS.

Надійна, точна та стабільна: оптична технологія

Основною вимогою до моніторингу контактної лінії та пантографа є точні вимірювання в середовищі високої напруги (15 – 25 кВ). Оптичні датчики є пасивними елементами, і оскільки їх принцип вимірювання заснований на світі, активне збудження датчиків не потрібне. Це означає, що при вимірі немає перешкод для інших операцій.

Оптична технологія стійка до електромагнітних та радіочастотних перешкод, тому ідеально підходить для вимірювань контактної лінії та пантографа. Якщо електричні датчики виходять з ладу або вимагають передових методів захисту, оптичні вимірювання залишаються надійними, точними та стабільними.

Вимірювання за допомогою волоконно-оптичної сенсорної системи зосереджено на бічному зміщенні повітряного контактного дроту, миттєвих вертикальних контактних силах та виявленні неприпустимих піків сили та втрати контакту.

Anwit

Система вимірювання пантографа з оптоволоконними решітками Брегга (FBG) забезпечує:

- Виявлення розвантаження контактної сили на пантографі
- Вимірювання бокового переміщення контактної лінії
- Виявлення небажаних піків контактної сили
- Можливість відстеження всіх проведених вимірювань через GPS-локацію (точність позиції 1 м)
- Визначення порогів та спрацьовування миттєвих тривог при виявленні критичного стану
- Безперервна робота 24/7Відповідність стандарту EN 50317 (стандарт для вимірювання взаємодії контактної лінії пантографа)
-Мінімальний вплив на технічне обслуговування автомобіля завдяки використанню стандартних контактних планок