Зв'язатися

HUMS і CBM

Акселерометри відповідають викликам суворих авіаційних умов, таких як системи моніторингу стану та експлуатації (HUMS), технічне обслуговування за фактичним станом (CBM) та програми вібраційного моніторингу стану (VHM), що дозволяє підвищити безпеку експлуатації, знизити витрати на техобслуговування та покращити стабільність польоту.

Anwit

Акселерометри Dytran для HUMS, VHM і CBM

Акселерометри Dytran спеціально розроблені для роботи в жорстких авіаційних умовах і використовуються в системах HUMS, CBM і VHM для покращення безпеки польотів, зниження вартості технічного обслуговування та підвищення стабільності повітряних суден.

Застосування

  • Балансування та контроль треку ротора:
    Вбудовані авіаційні акселерометри з внутрішнім підсилювачем та ізольованою основою застосовуються для балансування ротора, його згладжування, зворотного зв’язку по вібраціям фюзеляжу та індикації зношування підшипників тарілки swashplate. Також використовуються для вимірювання вібрацій літака в широкому діапазоні частот, у загальних HUMS-застосуваннях, модальному та структурному аналізі, а також для контролю вібрацій.
  • Опори валів, хвостовий ротор, приводні вали:
    Датчики цієї категорії вимірюють дисбаланс, невісь та зношування підшипників у приводних валах і компонентах, що обертаються з малою швидкістю. Група включає фірмове кріплення Dytran типу “Bracket-Style”, що дозволяє встановлення під головкою болта без потреби в окремому кронштейні. Напрямок вимірювання задається відповідно до місця встановлення, дозволяючи орієнтувати акселерометр вздовж осі з найбільшими коливаннями.
  • Трансмісія, редуктори, підшипники:
    Ця група охоплює основний, проміжний, допоміжний та хвостовий редуктори. Датчики вибираються для вимірювання порядків обертання валу (SO1, SO2), частоти зачеплення шестерень, індикації стану зубців та зношування підшипників. Відзначаються чудовою частотною характеристикою до 20 кГц і кільцевим типом кріплення з можливістю зручного під’єднання кабелів і роз’ємів.
  • Двигун:
    Призначені для вимірювань вібрацій на “гарячій секції” газогенератора і силової турбіни під час розгону, а також для порядків обертання SO1 і SO2 між двигуном і трансмісією. Комплекти складаються з неампліфікованих (зарядових) високотемпературних акселерометрів, лінійного зарядового підсилювача та кабелів. Система живиться по IEPE і дозволяє вимірювати вібрації в зоні високих температур, розміщуючи електроніку в безпечнішому середовищі.
  • CAN-MD®:
    Радикально новий підхід до сенсорики, який усуває потребу в централізованому обчислювальному блоці (“HUMS-боксі”). Датчики CAN-MD®, що базуються на шині CAN, мають вбудовані цифрові сигнальні процесори (DSP), які дозволяють виконувати обробку сигналу прямо в сенсорі, без потреби в окремій системі збору даних. Система CAN-MD® легко масштабується та дозволяє підключати до 31 сенсорного вузла в одну шину CAN.

Переваги

  • Підвищена безпека експлуатації
  • Зменшення витрат на техобслуговування
  • Покращена стабільність повітряного судна
  • Розподілена обробка даних
  • Менша складність системи
  • Вища надійність

Завантажити брошуру