Зв'язатися

Наземні частотні випробування (GVT)

Під час наземних частотних випробувань літальних апаратів (GVT) проводяться масштабні модальні тести для різних конфігурацій літака з метою актуалізації прогнозів межі флаттера перед першим льотним випробуванням.

Anwit

Виклики при проведенні наземних частотних випробувань

Сучасне віртуальне моделювання суттєво пришвидшило процес розробки літальних апаратів. Проте фізичні випробування залишаються критично важливими як для валідації результатів моделювання, так і для дослідження конструктивних властивостей нових матеріалів та технологій виробництва.

Наземні частотні випробування (GVT) проводяться для визначення модальних параметрів повністю зібраного літального апарата. Зазвичай вони виконуються на пізньому етапі розробки. Їх результати використовуються для актуалізації аналітичної моделі літака з метою прогнозування меж флатера (поєднання висоти польоту та швидкості) й визначення безпечного льотного діапазону перед першим випробувальним польотом. Після польотних випробувань моделі ще раз уточнюються, здійснюється фінальний розрахунок флатера, що дозволяє отримати сертифікат льотної придатності.

Наземні частотні випробування є обов’язковими як для нових типів літальних апаратів, так і для вже існуючих, що зазнали змін конструкції. Також такі випробування проводять для інших об’єктів — наприклад, гелікоптерів або космічних апаратів.



Рекомендована система для проведення наземних частотних випробувань

Anwit

Типова система для GVT включає модальні збуджувальні установки, модальні акселерометри та апаратне забезпечення збору даних LAN-XI. Проведення вимірювань і подальшу обробку даних забезпечує програмне забезпечення BK Connect®.

Геометрія випробуваного об’єкта визначається на основі його кінцево-елементної (FE) моделі, яка також слугує основою для попереднього аналізу — з метою визначення точок прикладання збудження та точок відгуку (степенів вільності, DOFs) і дослідження цільових мод.

Ця система є масштабованою залежно від розмірів випробуваного об’єкта. Для великих конструкцій модулі збору даних LAN-XI можуть бути розподілені у просторі, що дозволяє мінімізувати кількість кабелів і спростити організацію випробувань.

Дивіться, як NASA проводить наземні частотні виробування за допомогою BK Connect

Anwit

Аналітичний звіт: Як електрифікація змінює випробування літальних апаратів

Розвиток електричної тяги відкриває нові можливості для створення інноваційних конструктивних геометрій літальних апаратів. Усі повітряні судна повинні проходити випробування на структурну міцність, перш ніж їх буде визнано придатними до польотів. Однак нові, нетрадиційні геометрії вимагають ще більш ретельного підходу до випробувань.

Крім того, нові типи силових установок повинні бути точно охарактеризовані та оптимізовані — як з точки зору льотної безпеки, так і для досягнення максимальної дальності польоту.

Цей документ висвітлює ключову роль наземних частотних випробувань (GVT) і пояснює, чому їх слід розглядати як невід’ємний етап при розробці електричних силових систем для літальних апаратів.